Doğal bir tatil köyü

Bodrum’un en güzel denizinde

Club Müskebi Hotel; Bodrum Ortakent’te denize sıfır bir tatil köyüdür.  Uzun sahili ve mavi bayraklı temiz suyu sayesinde dinlendirici bir deniz keyfi sunmaktadır.  Plajı ile neredeyse iç içe olan büyük yüzme havuzu ve sakinlik arayanlar için bahçe manzaralı ferah kapalı yüzme havuzu ile önemli bir konfor sağlar.

Otelin bulunduğu konum deniz kenarında ve ağaçlar içindedir. Rahat ve güvenli bir ortamda dinlenmek isteyen tatilciler için mükemmeldir.

Club Müskebi Hotel toplam 156 odası ile hem yurtdışı hem yurtiçinden gelen misafirlerine, güzel bir deniz, lezzetli yiyecekler, kaliteli içecekler, temiz bir oda ve güler yüzlü hizmet sunmayı amaçlayan yeni yönetim anlayışıyla hizmet vermektedir.

Tesis, Bodrum'a 8 km, Yahşi sahiline sadece 300 m mesafede bulunmaktadır. Tesis ayrıca üzerinde marina, balık restoranları, kafeteryalar, hediyelik eşya dükkanları, yürüyüş ve koşuya uygun 3 km uzunluğundaki parkurun bulunduğu Bodrum Yarımadası'nın en uzun sahil bandında yer alır.

Club Müskebi; aile konsepti ile misafirlerinin huzurlu bir tatil geçirmeleri için mini kulüp faaliyetleri ve sportif faaliyetler sunarak misafirlerin tatil boyunca eğlenmelerine olanak sağlar.

Sizleri keyifli ve huzur dolu bir tatil için bekliyoruz.

• %35'e varan Erken Rezervasyon İndirim Fırsatını Kaçırma

Bonus ile Anında %5 İndirim Kazanma Fırsatı

Kampanya için son gün 15 Şubat

GERÇEK BİR DENİZE SIFIR

Odanızdan çıkıp kimse ile temas etmeden, arabaya ya da servise binmeden denize girebilirsiniz.
    300 metre uzunluğa sahip tertemiz denizde kimseyle temas etmeden gönül rahatlığıyla yüzebilirsiniz.

GENİŞ SAHİL

Plajımızda, sensörlü dokunmadan çalıştırılan duş ve ayak yıkama noktaları oluşturulmuştur.
    Mavi Bayraklı temiz bir plaj ve denize sahibiz.
    Plaj alanlarımızı yeniledik, 4000m2’ye yakın sahilimizde, şezlonglarımızı sosyal mesafeye uygun olarak en az 2 metre aralıklarla yerleştirdik.
    Şezlongları her kullanım sonrası temizliyoruz.
    Deniz kullanımını teşvik ediyor, havuzlarda kapasiteyle orantılı kişi limiti uyguluyoruz.

GENİŞ BİR YERLEŞİM ALANI

Otelimiz 38.000m2, bahçe içinde ve deniz kıyısında, 18 bloktan oluşmaktadır.
    Odalarımız asansör gerekmeyen, bağımsız girişlere sahip iki katlı bloklarda bulunmaktadır.
    Çocuklar için, geniş bir deniz kenarı ve park alanımız mevcuttur.

YEME İÇME ALANLARI

Sosyal mesafeye olanak tanıması adına toplam 600m2lik iki adet açık restoran alanı hazırladık.
     İsteyen misafirlerimiz denize sıfır alakart restoranımızdan faydalanabilecektir.
    Açık büfe ile ilgili Bakanlık tarafından yapılacak düzenlemeleri takip ediyoruz.

HİJYEN UYGULAMALARIMIZ

Havlu ve çarşafların temizliğini, dünyanın en büyük hijyen çözüm ortaklarından biri olan Diversey Kimya tarafından tavsiye edilen ve Bodrum’un birçok 5 yıldızlı otelinin de çamaşırlarını yıkayan şirketimize ait Müskebi Çamaşırhanesinde sağlamaktayız.
    Restoran girişlerinde ve ortak alanlarda el dezenfektan noktaları oluşturduk.
    Kapı anahtarlarını dezenfekte edip teslim ediyoruz.
    Masa ve sandalyeleri günlük ve belirli aralıklarla dezenfekte ediyoruz.

Odalar
    Banyolar ile yatak, baza ve klimaları büyük oranda yeniledik.
    Temas noktaları olan kapı ve pencere kolları, elektrik düğmeleri, klima ve tv kumandaları, telefon, saç kurutma makinesi, dolap kapakları, mobilyalar ve bazaları bu amaca uygun kimyasallarla dezenfekte ediyoruz.

Mutfak
    Temiz gıdaya özen gösterip, güvenilirliği kanıtlanmış bilinen tedarikçilerden sağlıyoruz.
    Sürekli denetim ve kontrol altında, gerekli eğitimleri ve önlemleri almış profesyonel bir kadro ile gıda güvenliğini üst düzeyde tutuyoruz.
    Mutfaktaki bütün yer ve duvar seramiklerini Sağlık Bakanlığı ile Gıda ve Kontrol Müdürlüğünün standartlarına uygun, anti bakteriyel malzeme ile yeniledik.
    Gıda korunması ve saklanması amacıyla soğuk hava alanlarını genişlettik ve her bölümü ayırdık. Ayrıca bütün malzeme ve ekipmanların sterilizasyon işlemlerini tamamladık.
    Mutfak giriş ve çıkışlarında hijyen havuzları oluşturduk.